Pages

Monday, July 22, 2013

::Hujung Minggu Yang Gembira Tapi Risau Terjadi::

salam dan selamat pagi isnin...isnin datang lagi walau kita tak tunggu kan..tapi ari ni jangan lah bermuram durja yea kengkawan...aku cuma nak cite kesah hujung minggu lepas...seperti yang korang tau jumaat lepas aku balik kampung kan???korang pun tau yang aku mmg balik setiap minggu kan...cuma balik kali ni berbeza sket sebab balik tuk beli barang raya dan mengemas rumah sebagai persediaan tuk berhari raya...



adik aku dah baik ari khamis cuma aku seperti biasa tiba jumaat malam...dan seperti kebiasaan jugak si dia dah menanti di Melaka Sentral...tapi luar biasa kali ni sebab aku terpaksa minta si dia bawa aku ke rumah dulu sebelum kami teruskan aktiviti kami..sebab ada hal kecemasan yang berlaku semasa dalam bas....dan seperti kebiasaan jugak si dia menurut sahaja kan???maklumlah hati tengah sayang...dan tiba aje kat umah aku di sambut ngan si busak kecik tomey tu FAIQA DARWISYAH RAFLI.....excited sungguh dia sbb dapat balik umah aku...katanya..."kak ida,checha dah balik umah kak ida"...muda sungguh mak,nak ooooiii...

tunggu kisah selanjutnya sebab waktu bekerja dah nak tiba....TO BE CONTINUED...nanti aku cite kisah ari SABTU yea....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...